Ghost Division

PC Gaming Clan
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
mumble - voip for gamers and friends

Share | 
 

 I'm Leaving

Go down 
AuthorMessage
ilikepie
Commander
Commander
avatar

Number of posts : 577
Age : 28
Location : Michigan
Clan :
Registration date : 2008-11-13

PostSubject: I'm Leaving   Mon Jun 01, 2009 3:44 am

hey so the entire scrim thing has been bugging me a ton lately and recruiting and just how GD runs things in general. I think Butters has been treated like shit and if he never had a chance to begin with tell the poor kid and dont make him wait 6 months cause nobody has the balls to tell him no. A lot of other shit has bothered me but i dont feel like taking the time to type or explain it all.

I wont be in GD servers or the GD vent again.
Nice playin with everyone.
Back to top Go down
View user profile
|KzN|SummonHell
General
General
avatar

Number of posts : 172
Age : 23
Location : Illinois, USA
Registration date : 2009-01-02

PostSubject: Re: I'm Leaving   Mon Jun 01, 2009 4:10 pm

bye pie we'll miss you (atleast i will) hope to see you soon man, and hope i had nothing to do with it.
Back to top Go down
View user profile
[T]Butters
I AM A HOMO
I AM A HOMO


Number of posts : 271
Age : 28
Location : Philadelphia,Pennsylvania
Registration date : 2009-01-19

PostSubject: Re: I'm Leaving   Tue Jun 02, 2009 5:10 pm

thanks pie that means a lot. i have been getting treated like shit lately. and quite honestly im getting sick of it. He was right on another thing to. If you guys say I have no chance, as a joke, and one of you guys wanna say it seriously, grow a pair and say it. cmon, im not afraid to do this, it shouldnt be so hard to deny someone whos been waiting since Thanksgiving
Back to top Go down
View user profile
[T]Butters
I AM A HOMO
I AM A HOMO


Number of posts : 271
Age : 28
Location : Philadelphia,Pennsylvania
Registration date : 2009-01-19

PostSubject: Re: I'm Leaving   Tue Jun 02, 2009 5:10 pm

btw pie ill miss ya to
Back to top Go down
View user profile
FokusSmok
Commander
Commander
avatar

Number of posts : 967
Age : 32
Location : Dirty Jersey
Clan :
Registration date : 2008-11-10

PostSubject: Re: I'm Leaving   Tue Jun 02, 2009 7:24 pm

i dont remember when i treat u like a shit so maybe u can tell me butter when

_________________
Photobucket

Back to top Go down
View user profile http://www.clangd.com
[T]Butters
I AM A HOMO
I AM A HOMO


Number of posts : 271
Age : 28
Location : Philadelphia,Pennsylvania
Registration date : 2009-01-19

PostSubject: Re: I'm Leaving   Tue Jun 02, 2009 7:26 pm

.... r u kidding me. omg you might no know you are, or remember but you have. on TDM. On scrim server. You always are, Butters u fuckin retard get out of the game and spec.
Back to top Go down
View user profile
FokusSmok
Commander
Commander
avatar

Number of posts : 967
Age : 32
Location : Dirty Jersey
Clan :
Registration date : 2008-11-10

PostSubject: Re: I'm Leaving   Tue Jun 02, 2009 7:32 pm

what ???? did i ever call u a retard ?? rethink what the fuck u just said

_________________
Photobucket

Back to top Go down
View user profile http://www.clangd.com
[T]Butters
I AM A HOMO
I AM A HOMO


Number of posts : 271
Age : 28
Location : Philadelphia,Pennsylvania
Registration date : 2009-01-19

PostSubject: Re: I'm Leaving   Tue Jun 02, 2009 7:38 pm

okay. same with you. right now. read ur past few posts that have bee directed towards me, and put yourself in my shoes. Would you take those comments offensive?
Back to top Go down
View user profile
-Anonymous
Lt. Colonel
Lt. Colonel
avatar

Number of posts : 42
Age : 21
Location : Mourilyan, QLD, Australia
xfire : I don't Have One
Registration date : 2009-03-08

PostSubject: Re: I'm Leaving   Wed Jun 03, 2009 12:53 am

Thx Pie as soon as i come to this site you just say i'm leaving... Oh Ma Gawd! I find that racist lol. Butters lol i feel sorry for you...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: I'm Leaving   

Back to top Go down
 
I'm Leaving
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Ghost Division :: Miscillaneous...-
Jump to: